köpte

Ja igår köpte jag anti virus program med Afton bladet Tror som min F att det ska vara bra
Det var han som tipsa mig tur att jag har en sådan bra son.
Han ska till och med komma hem vilket år som helst och installera det.Love han .
Idag är det fredag igen hm tiden bara rusar iväg.
Jag ska jobba sedan ta en öl eller två kanske i solen (hoppas)med min kära väninna Helena det var länge sedan.
Det blir kul.
Jag har märkte jag gott upp 2,5 kg sedan jag fick min nya diagnos inte kul.
Undrar om det är av medicinen eller för mycket unna sig godis?
Ja ja nu ska jag  åka till mitt jobb Hemliga lådan idag så kul
kram må gott alla
ta hand om er glömde idag kommer en gammal förälder till mig Martin och ska göra ett foto jobb hos oss hela dagen ska han fota oss Pappa rattzi !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0