Grattis

Grattis Sture min systers man Idag fyller han år Grattis.
Märkligt när man tänker efter hur länga jag har känt honom.
Hela mitt liv Min stora syster är 17 år äldre än jag.
Hon träffa honom tidigt de har varit ihop i jaha 45 år kanske.
Så då har han varit i mitt liv så länge.
Grattis till de bägge att de klarar av att vara gifta så många år.Tack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin

Idag är det med en stor sol inte så varmt än men jag tror värmen kommer.
Nu tvättar jag,städar lite sånt jag inte orkar i veckorna
Ha en underbar dag i solen ni alla som kan '
kram ps
Länge leve Kärleken!Titta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0