fel eller rätt?

Herre Gud ska nu inte Sverige få tävla på Lördag??
Hur ska vi klara oss?Tur att vi har fotbollen Heja Sverige där iallafall.
Synd om Anna hon var så bra igår,tycker vi men inte resten av Europa!
jag vill ha det bordet såg det i Italien
oj nu kom mitt favo bord på bid igen,Ingen som vet vart de finns att köpa??
Jag såg det i Italien lite långt att släpa.
Nu är det inte lång tid kvar till min nästa opertion.Undrar hur många op jag tål
per år?
Ja men det kommer gå så bra! Det är ju bara en skönhetsoperation säjer många.
Men Nej! Inte för mig,för mig är att få tillbaka någon som jag har förlorat.Pga sjukdom.

Idag kan det regna hur mycket det vill Vi hade iallafall tur med vädret igår..

Kommentarer
Postat av: Fredde/sysling

Sverige är inte med i VM det kanske du missat? Så fotbollen är inget hopp precis.

Tycker vi borde skickat Timotej är helt hundra på att dem hade gjort mycket bättre ifrån sig.



Säger - säjer?

2010-05-28 @ 09:06:47
URL: http://freddax.wordpress.com/
Postat av: kerstin

oj det hade jag missat det med....hmm borde uppdateras bättre.;)

jag tycker vi skulle skickat Pernilla

2010-05-29 @ 13:27:50
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0