tisdag kväll

härligt gott  saknar vill ha NU!!Nu får det vara slut med godsakerna!!!'
Nu ska jag starta sötsaks förbud i veckorna! ;) hmm jo jo?
men ialla fall inte varje dag.
Herre gud vad trött jag är slut jobbar  bara 4 timmar om dagen men det räcker.
Imorgon ska jag på sjukgympa trevligt lära mig göra rätt med armen.
Jag har ont i revbenet och så stramar ärret lite fortfarande
Kommer att fråga om det ska vara så här.

Imorgon flyger två av mina barn F och S med sin pappa,farbror och farmor  till Bercelona
ska vara där i 5dagar E ville inte med Hoppas de får en bra resa och att de bara kommer hem igen..
Alltid lite oroligt när de är ute och far.
Men men kul att Pappan gör något med dem nu de är ju 22 och 25 år äntligen..
Glömde säja att han tar med sin nya med så klart.Det är en pressent till ex Svärmor på 75 års dagen...
Jaha de kommer att få det bra kul med '
 jaha ja så sov gott ha det bra kram kram kerstinTitta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0