Trevligt

Fredag kväll fira Millan med Vänner  och familj härligt att träffas.
Erik var med i kväll ja alla imin familj var där. Grattis Millan!
Snart fyller min jobbar kompis 50 år ska smsa henne kl 00 så jag ska vara vaken så sent..
Imorgon ska vi gamla tjejkompisar fira Berit vår kompis som har fyllt 50 förra året
Hon ska få göra en massa skojigheter med oss ska bli så kul..
Hoppas alla har haft en fin fredag som jag
Vilken fin sångsamling Bästa jag har sett!!;)Vi har haft hemliga lådan med..
barnen var så bra!
Nu ska jag fixa lite inför imorgon kram sov gott sköt om er
KerstinÅÅ jag glömde prata om kärleken   Tittade på ett nytt avsnit av Glaumor  vet ni jag grät av lycka på det programet idag hmm??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0