Tack

Tack Linda för dina komentarer i min blogg idag. Du är verkligen en kämpe du.Jag tror eller jag vet
att dina barn känner och vet att du älskar dem och de älskar dig.
Jag tror att alla människor gör så gott de kan, med dem förutsättningar de har.
Så min mamma hon har väl gjort det hon var bäst på.....hmm?
Ja hon lämna ju bort oss Hoppas att alla fick de lika bra som jag.
Nog om henne nu hon ´är ute ur mitt liv sedan länge.
Idag har jag varit hemma sovit mest.läst,vilat mig.Kommer stanna hemma imorgon med.
Mina två barn av tre har landat nu är i stockholm: känns bra det med älskar er.ÅÅ jag glömde prata om kärleken   Tittade på ett nytt avsnit av Glaumor  vet ni jag grät av lycka på det programet idag hmm??
kram sov gott alla underbara
kerstinDen bilden får stå för rätten till bra föräldrar en rättighet som alla barn borde ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0