söndag

Hmm idag är det segt här Tut att jag inte dricker varje helg!!
Men jätte kul och lyckat vart det igår.Berit blev så glad och överraskad.
Vi var på Gärdet där fick B en timmes ridlextion.Hon har alldrig förut suttit på en häst.
Jätte fina hästar var det där.Vi drack skumpa fika med kaffe och smörgåsar.Goda som bara den.
Sedan ivär till centralbadet där jag äntligen fíck simma.härligt B fick behandling där.Drack mera vitt vin där med.
Jätte mycket killar var det där..hmm..
Efter det vart det middag på en Libanesiks resrurang så gott mera vin.sedan till ett ny öppnat ställe på BirgerJarlsgatan Honny,Honny där spelar en gammal ungdomskärlek till B (hm till oss alla ni vet skolans snyggaste kille)?
Kul mera vin skumpa undar på at jag mår som jag gör.
Kvällen sluta med en trevlig Taxi resa hem Tack Gunilla,Ann-loise,Anita,jag och Berit för att vi håller ihop och att vi finns.'
Hoppas nu inte Berit mår lika dåligt som mig!!
Jag har fått imig min gröt nu med nöd och neppe.Solen skiner hmm jag borde gå ut men jag går och lägger mig igen
kram alla må toppen jag ska kurera mig någon ssom har ett bra tipps!
Puss kerstin

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det låter ju som en riktigt lyckad kväll det är ju huvudsaken :) Ja här har varit så mycket snö så det är inte klokt. kram

2010-03-14 @ 20:53:14
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0