söndag

Inatt har jag sovit bra Men vaknar så tidigt..
Jag har tänkt på min rehab min sjukskrivning på halvtid.
Kommit fram till att jag känner mig ganska ensam,utanför.På jobbet alltså.Titta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram
Känslan är konstig,vet inte riktigt hur jag ska förklara ska försöka.

Jag jobbar fyra timmar om dagen nu. Sedan har jag en massa inbokat efter det
som sjukgymnastik,kurator samtal,återbesök till onkelogen,sjuksköterska,
Och nu till min plastikkirurg.Det ingår ju liksom imin rehab det med.
Tror nog inte att en person som aldrig har varit svårt sjuk kan eller förstår
hur kämpigt det är att komma tillbaka.
Jag hade ingen aning om det det inte innan iallafall.
Men förde ska jag ju känna mig trygg i arbetslaget få tillbaka min arbetsglädje.

Jag tror och tänker nu att det är väl tidsbrist eller så pratar  vi dåligt med varandra.
Därav att jag känner så här?
Men något måste göras åt det.Jag ska ju komma tillbaka och jobba på heltid en dag är det tänkt.
Vill verkligen ha tillbaka min arbetsglädje och trygghet.kram Kerstin

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Roger hlsar tillbaka! Mamma fyller år den 28 mars, samma dag som Neo :) Här är lite regnigt och trist för tillfället faktiskt, men då regnar iaf snön bort :) Men hoppas det börja komma lite sol och värme nu. kram och hälsa sandra och killarna. Jeanette

2010-03-21 @ 10:46:13
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Kanske ni skulle sätta er ner och prata om det ?

Det är ju så att så många är rädda för att prata om såna här saker som svåra sjukdomar.

Kanske är dom rädda och vet inte vad dom ska säga.

Jag förstår hur du känner det så försök att vara den starka och ta tag i det.

Även om det borde vara dina arbetskamrater som skulle vara det för dig.

Kram i cyberrymden

2010-03-21 @ 15:05:30
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0