solen

Hej idag skiner solen härligt vi kommer behöva solen idag,nu när vi snart ska åka ut med vårat sista födelsedags barn 50 år.
Tänk nyss var vi bästa tånåringarna i Hägersten...vad tog åren vägen?rätta låtarna rätta artisterna härligt ser fram imot nästa lördag   nu ska jag sova kram
Vi var för evigt unga trodde vi.Vi var så kära i killarna då.Några av oss har ju gift sig med våra killar från då!
Hmm härligt Gunilla sin Roger Berit sin Janne och Anita som fick sin Björne i vuxen ålder Grattis Grattis! 
Jag och Ann-Loise är de eviga singlarna.Men men skam den som ger sig !!!
Jaha var ska jag nu ta på mig?Känner ni igen er?
Hmm ska vara bra för dagen,sedan kanske någor snyggar på kvällern..svårt det där.

Jag hade ont i min axel på operations sidan inatt sov dåligt Erik vakna tidigt skramla omkring.
så jag kommer inte stänga stan ikväll.

Så jag menar ni kan få raport sedan om dagen och kvällen hur dett vart för Berit..
Jag vet iallafall varför Willy är kvar i Lets Dance!Jo därför att vi ska ha något och prata om
på fester och fika rum...eller hur?
Ha en bra dag isolen sköt om er alla
Trevlig Lördag kram kerstinTre av oss unga 50 åringarna från Åsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0