Nu

Imorgon ska jag gå och jobba kan inte vara hemma mera nu.Blir ju deppig av det.
Känner mig bättre i dag Måste komma ut och träffa på friska barn.
Måste få positiv energi igen Känner mig så deppig.
Hmmm...
Jag ska skriva något om våren nu. Min ballkong är is och snö fri äntligen,de är  vår tecken det.
Måste skriva positiva saker med flera dagar sorgliga saker.
Jag hör dropp utan för mitt sovrumsfönster.
Våren ska bli bra och välkomnande
Ta hand om varandra och andra.var rädda om er
kram kerstinhärligt gott  saknar vill ha NU!!en sådan har jag ätit idag hmm så gott med varm mjölk..

Kommentarer
Postat av: Fröken Kader

Nu kom jag äntligen in på din blogg : )



Vilka härliga färger du har skapat.



Hoppas den där semlan var gooood, blev också sugen såhär 04:30. Tyvärr är min natt en tung natt idag, fick tråkiga nyheter tidigare och idag känner jag bara sorg.



Men Nu ska jag följa din blogg iaf : )



Kramisar Fröken Khoshy Kader

2010-03-11 @ 04:22:46
Postat av: renee

Va Gott det var länge sen jag åt en semla med varm mjölk :-)

2010-03-11 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0