nu!! är det dax

Fram nu med Herr Nezzerin 

´Jag  är sjuk feber huvudvärk och en massa snor.
Hur mycket kan det komma ??
Nyser,fryser blir inget jobb imorgon.
Jag måste nog vara extra infektionskänslig nu.
Men men första förkylningen för iår.
Cina en kompis ringde mig från kanariörna de hade de grymt skönt
Härligt för dem.
Bara att bädda ner mig i soffan med Grönt te,vatten näsdukar.
sedan sova mycket det är bra.

Ha en riktig skön söndag kväll alla Blogg läsare
kram kerstinden här bilden är så fin


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja nu kan han behöva göra sitt jobb, Herr Nezeril! Den reklamen är ju rätt söt för övrigt. ;-)



Oj vad härligt det lät med Kanarieöarna. När jag blir frisk så vill jag komma iväg på en härlig solsemester med hela familjen. Fast det var rätt härligt att bara sticka ut näsan i solen här hemma idag också. Känns att vintern varit lång och kall... man har ju nästan glömt bort hur våren och sommaren känns!



Krya på dig nu och hoppas du snart mår bra igen!



Kram!!

2010-03-08 @ 17:39:33
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0