LÖRDAG

Hmm blev någe fel här imin blogg??
Jag är ju inte så hemma på det här med att blogga.
Idag är det slappar dagen med stort S? Jag har redan fixat badrummet,bädat.satt på en
tvättmaskin.Läst lite bloggar skrivit komentarer det är så roligt tycker jag när ni skriver imin blogg.
Ska åka och fixa pass.sedan handla,laga middag.Sen kanske slappa i soffan eller gå ut har två grejer på gång
Vet inte vad jag vill göra eller om jag vill göra något.
Kanske kommer Marianne en vänina förbi med en fästmö till mina underlater...kul
Vi ska fika och tjattra gamla minnen då.

Jag måste ta lite tråkigt med bivärkningarna på min medicin har börjat kännas,svettas,lite deppig,trött,
kanske lite med humörsvängningar med.Tråkigt att medecin inte bara botar utan ger bivärkningar med.
Men nu är jag pigg passa på ett par timmar att gå ut isolen då.
Jag tror inte att min omgivning förstår hur det känns för mig!Jag kanske inte har förklarat tydligt eller så?
 ha det bra nu all kram skynda er ut medan solen skiner det gör den inte hela dagen
Kerstinhärligt gott  saknar vill ha NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0