hemma

Hemma Bra dag iskogen till slut.
Började min biltur med att tanka,då kunde jag inte låsa upp tanklocket
de satt fast H bröt av nyckeln..vi låna verktyg på mackan H fick lås
nyckelbiten Sedan hem igen hämta reservnyckeln.Prata med Stura han sa kör till
Järna statiolmacken där så möter jag er.Det gjorde vi det gjjick bra sedan fixa S och H upp
locket  kunde tanka skönt för min bil går inte utan bensin...
Sedan hem till Ia och Sture en massa snö hade de runt sitt hus Jätte vackert som ett Julkort.
Vi fick god soppa med bröd och ost.
sedan kaffe och kakor
När vi skulle åka hem kör S  oss upp till stora vägen där vi hade lämnat min bil..
Vi såg en älg kalv som stog och mumsa på en stugtomt jätte nära bilen
ståtligt djur de är Älgarna.Herdi tog en bild få se om han kan lägga in ett här.
Nu ska jag  sova lite är förkyld kram ha en bra vinter dag'
Kerstinden här bilden är så fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0