Godmorgon

2/3 idag lite sol lite kallare än igår.
Inget som kommer ner från himlen.'Igår började jag jobba igen på hal tid.
Inatt har jag sovit jätte dåligt vaknat om och om igen kunde inte sova.
Konstigt men men så är det väl.många tankar i huvudet antagligen.

Känner mig trött idag.hoppas det går över.
Nu är det jobba som gäller sedan ska Erik och jag åka till Farmor.ex svärmor Eva och äta
fira hennes 75 års dag
ha det bra idag nu alla
kram kram ikväkk ska jag sova tidigt
kerstinden här bilden är så fin

Kommentarer
Postat av: kerstin

alltså förlåt ikväll ska det stå!

samt Farmor ex svärmor heter Margareta inget annat

Hmm hur trött var jag imorse...?kram

2010-03-02 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0