Förkyld

Ny dag med sol ser underbart ut inneifrån
Jag är snorig känner mig pigg kommer att åka till Ingergärd min syster
Herdi kör jag sitter ju bredvid inget jobbigt alls.
Kan vara trevligt att komma ut på landet ett par timmar
jaha jag ska läsa tidningen nu ang skandalen igår
Jag ska äta min gröt nu sedan kaffe
En fråga kan man gå upp ett kg på ett par dagar??
Ja det kan man ja har gjort det hmm
men men
Ha en underbar dag nu alla sköt om hoppas alla kan vara ute en liten sväng idag
kram
kerstin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gå in på min blogg och kolla vad du tycker om mitt inlägg om blommigt i vår :D

2010-03-06 @ 08:43:30
URL: http://elyoussoufi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0