Bröst

Idag nu ska jag träffa min bröst kirurg han är plastikkirurg på st Görans sjukhus
en av de främsta inom bröst har jag hört..
Trevligt han Peter heter han är desutom Morbror i en av mina förskolefamiljer som vi har nú.
vem sa att Stockholm är stort?
Men hur som jag är nervös ska tillbaka till St Görans där allt uppdagade sig dec 08.
Vilken resa det har varit.
ser inget slut på den än,hoppas göra det snart.
Hoppas att solen skiner lite på oss idag med det känns som lite vår nu..
Härlig dag jag skriver med vad Bröst dokt sa sedan
kram ta hand om varandra och ni
*Den som sover syndar inte*säger Italienarna...Tack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det går bra idag! :-)



Jag har fortfarande mitt bröst kvar... men det ska ju opereras bort om några veckor (har inte fått datum för det ännu, men ska träffa min läkare i morgon och se vad han säger). Får hoppas att man blir frisk från den här sjukdomen en vacker dag och kan få ett nytt.



kram!

2010-03-16 @ 13:05:45
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0