vilken dag

Idag var det sol hela dagen underbart.
Jag har kört min bil idag kändes så konstigt
men men det var bara till Högdalen. Lämna en dvd film,handla lite.
Så klart jag kan inte låta bli att bära hmm
Men det var inte så tungt.
Jag har nu tittat på brölopp itre dagar nu kan jag det där hur man gifter sig i Norge och Danmnark
tänk jag gråter och gråter de är så fint Hoppas det blir lika fint på  Lördag.
Titta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram
Jaha nu ska sonen ha min dator hans har gott sönder.Vi ska fixa en ny när jag kan köra lite längre
puss  på er alla
ha en bra natt sköt om er och varandraTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin

Kommentarer
Postat av: renee

Visst är det fint med bröllopp men jag ska till Ullared till helgen så det blir inget bröllopp för mig :-(

2010-06-16 @ 21:27:54
Postat av: kerstin

ok det är nästan lika kul med Ullared ska du handla mycket?

kram

2010-06-17 @ 14:35:48
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0