Torsdag

Idag har jag snart läst ut min tredje bok på en vecka!
Jag sitter på min ballkong och läser så lugnt och skönt.
jag vill åka in till stan nu men vet inte om jag kommer att orka stå där ikväll
som min väninna sa Y Snälla Kerstin Kungsan finns kvar ta hand om dig nu..
Få se då
Men sak är säkert det är tråkigt att inte orka allt..
E sover hela dagarna och är uppe om natten när jag ska sova det är inte heller skoj.
mina tabletter gör att man kan bli lite deppig känner att jag håller på att bli det Den känslan gillar
jag inte.Jag vill vara glad oc´h possitiv.
men men..
Imorgon ska jag få byta bandaget på brösten hoppas få ta styngnen med
kram ha en underbar  dag alla
Ps jag åker in till Slussen tar en promenad med ex svärmor....
hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: renee

Efter regn kommer det solsken. Du kommer snart orka mer o bli gladare. Det får ta sin tid o din son kan ju vara uppe på natten men då får han vara tyst. Kan han inte det så får du väl slänga ut honom. Hård men rättvis. Alla måste visa hänsyn till varandra även lilla Erik. Kram

2010-06-17 @ 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0