tabletter

En undran kan jag vara ute isolen med alla dessa sorters tabletter som jag äter?
Sitter nu och läser ut Boken jätte bra, på min ballkong solen skiner härligt.
Frågan är om det kan vara skadligt att sitta så i ett par timmar.
Men det är ju så skönt!
Inatt sov jag som en stock till kl 06 första gånngen hade en underbar dröm.
sedan vakna jag nästa gång kl 1030??
Ska det vara så?
men det klart det är bara en vecka sedan jag operetades idag.
kram på er alla hoppas alla medsystrar och andra som är sjuka får lite sol på sina näsor idag
sköt om
varandra med så hörs vi senare nu ut i solen igen
kerstin

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad äter du för tabletter? Vet att man ska vara försiktig när man äter vissa sorters mediciner eftersom man kan bli känsligare i huden och även få fula pigmentfläckar.



Men visst är det härligt med somriga dagar!! :-)



Kram!

2010-06-16 @ 14:22:34
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: kerstin

hej Linda att du orkar läsa och blogga härligt.

ja jag äter Dalacin 3kapslar om dagen

samt värk tabletter men nu hoppas jag att bara behöva alvedon'

kram

2010-06-16 @ 19:53:41
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0