söndag

Jag vakna kl 1030 trodde länge det var Måndag
Men tack och lov det är bara söndag.
En vecka kvar sedan så lämnar vi sverige
Känns skumt att åka när jag mår så dåligt.
Vi Nina och jag var till Slagsta och fika vår favorit
Patric kom och så och hälsa på.
Kul att prata med honom
Men jag mår inge bra jag fryser trött ont i magen och bröst.
Så tråkigt nu vill jag känna mig pigg Men men det är ju bara 11 dagar sedan jag operades.
Det kommer jag få ge det lite tid på tisdag ska jag träffa dokt Peter.
Då ska jag fylla på lite igen hoppas inre det gör ont
kram kram sköt om er alla...snygg Prinsessa vi har

Kommentarer
Postat av: renee

Önskar er en toppen semester med sol o bad. Skönt att åka iväg o bara koppla av :-) lite avis är jag allt :-(

2010-06-21 @ 18:50:45
Postat av: kerstin

Tack förstår det hoppas att jag kommer iväg nu kram

2010-06-21 @ 22:09:44
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0