Ont!!

Inatt har jag haft ont Vaknat hela natten känns som jag inte har sovit alls.
Hjälp ska det vara så här?
Jag har tagit en massa värkmedecin,samt insomningstablett.Blev väckt av hantverkarna som är imin källare
och spräger upp golven nej de borrar och lever om
Men det blir väl bra med det sedan.
Jaha jag skulle vart på mitt jobb idag och ätit Midsommar lunch men nej jag orkar inte åka in
Jag är för trött och har för ont.
Hoppas kunna åka imorgon och hämta regnkläderna bla.Samt kramas,saknar barnen och personalen
jätte mycket.

Jaha nu ska jag ta min bok och kaffet till ballkongen sola benen så jag inte skrämmer Spaniorena
med mina vita ben;)
Ta hand om er alla Tänker på en av mina vänner i Bc resan som ska få ett svar idag Håller allt
som det bara går att det bara är överansträning hon har i ryggen
inget mera skit på henne tack .Den bilden har inget med min L att göra.Det är mina jobbar kompisar

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack snälla för att du tänkte på mig igår! Det hjälpte för det gick ju bra hos läkaren! :-)



Dock har jag ONT som bara den idag! Fast hur hemskans ont det än gör så är det iallafall skönt att veta att det inte är pga cancer.



Stackare som också har så ont! Hoppas att det blir bättre snart så du kan sova om nätterna.



KRAM!!!

2010-06-24 @ 07:33:13
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0