ny dag Tisdag

Idag till St Görans först träffa Kuratorn hon är så bra att prata med.Tack för att du finns.
Sedan till Bröstmotagningen tömma v bröst på nästan en dl sår vätska.Ser bra ut sa min dokt.Peter ,sedan fylla på vätska i bägge brösten Nu tar vi sa han jag tänkte hjälp nu spricker jag väl.
Men nej då men ont och öm är jag Ta två allvedon sa han jo det ska jag
Åk hur mycket du vill till Spanien sa P
Drick skumpa och ha det så bra sköt om dig sa kuratorn ta hand om dig
Nu börjar min uppbyggnad psykiskt med inte bara brösten.
Har varit med Erik på AF med det var ett bra möte.
Sedan hem laga middag klippte E nu med han ville det.
Nu ska jag slappa isoffan titta på fotboll kanske..Ler
Ha en bra kväll sköt om er alla
kram 

Kommentarer
Postat av: renee

Det var en bra doktor o jag håller med honom åk o ha de gott men va rädd om dig. Kram :-)

2010-06-22 @ 19:08:11
Postat av: kerstin

Tick tack jag ska det med. Handla du mycket i helgen?

kram

2010-06-22 @ 20:21:23
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Jag handlade en hel del men inte så mycket kläder. Men det var en rolig resa o jag gör gärna om den :-)

2010-06-23 @ 12:20:02
Postat av: kerstin

kul jag har varit där en tre gr tycker med det är kul kram

2010-06-23 @ 12:39:41
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0