vätska

hej godmorgon
efter ha läst Fr. Karders  blogg är jag så peppad att skriva något roligt....
De blev godmorgon:)
nä men skämt En kompis fråga mig igår om jag har det tråkigt?Nä svara jag inte jag inte.
Jag har ju fullt upp med att sova,äta,läsa (läser nu Snabba chass)Det måste bli en film för att jag ska läsa boken..Sedan har jag ju min Erik som är snäll ocg går ut med sin trötta mamma på en promenad.
Imorgon ska jag på bio med mina  söta jobbar kompisar.Ska kanske in en sväng på förskolan med
om de inte har kräksjukan där...Glömde något viktigt Bc syster först hon ska titta på såret lägga om ett nytt bandage.
Ska fråga min son Fredrik nu hur man lägger upp roliga bilder här på bloggen....men om han inte visar mig kanske någon son läser min blogg kan förklara för mig ett inlägg kanske Tack
inte han inte svarar inte på min fråga snyft...'jaha ta hand om er kram kram kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0