torsdagsmorgon

Sov  dåligt inatt vakna  när tidningsbudet sprang i trappan....
Sedan skrek Fredrik att jag måste hjälpa honom med bilen så ut, klä på '
mig ien hast, köra loss bil som satt fast i nya snön!!
Sedan in då var kl 0715 ville verkligen inte gå upp då.
Somna kanske om lite ,sedan kom sms från sandra hur när var hon skulle få åka bil hem till Solna,
eftersom jag vet att inte Fredrik vill köra ionödan när det är dåligt  väder med våran lila bil så,ja det sluta med att S och ex svärmodern barnens farmor åkte hem till S i Solna.kom inte hit och hälsa på mig och Erik inte. 
....jaha morgonen vart hemsk känner mig skit dålig
hur ska jag orka gå på bio <??
Så den här morgon vill jag hellst bara somna bort ifrån.
längtar redan tills ikväll då jag ska sova. Ska inte glömma sätta mobilen på ljudlöst ikväll
Något jag borde lära mig stäng av mobilen lite oftare eller som visa låta bli och svara bara.. 
Imorgon ska jag upp tidigt och iväg med Erik till Globen
må bättre än mig idag ta det lugnt stänger mobilen ieftermiddag
kram kestin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0