Söndag Morgon

ÅÅ vilken söndag Morgon jätte vackert ute solen skiner de är kanske 5-7 grader kallt
Idag är det nog många av mina vänner som åker,skidor,´pulka,skridskor eller  ta en promenad
grattis till dem.Fast jag har vänner som är sjuka med ligger inne nu på sjukhus.

Jag får väl sparka upp Erik ta han med på en lite längre promemad till Ica vi kan gå runt.

Men nu kom jag på jag ska ju till én av mina älsta kompisar Marianne hon bor här i samma
område som jag.Det ska bli kul att träffas igen M har bott i Grekland gift med en grek de har två
små barn.Nu mera bor de iSverige.
Det blir ju kul och trevlig söndag.

Imorgon är det måndag då hoppas jag att Viktor vill ta hand om min bil den ska lagas.
E ska fixa en del mera papper till soc.
F ska väl plugga..S bor den har tiden hos Farmor för att S sambo H är i alperna i Italien
lyckliga han Jag vill med åka skidor...
Må gott återkommer efter fikat hos M
kram Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0