söndag kväll

Söndag kväll bingo lotto ingen bingolott...
Vill inte spela men tittar endå.
Tack Marianne för idag trevlig fika stund,vi lärde känna varandra
för drygt 30 års sedan när vi jobbade tillsammans på en Förskola
i Östberga Jätte kul att prata med henne igen vi har ju en massa gemensamma
minnen,Min första kärlek vuxna jag var 20 år blev kär i Mariannes killes store bror
Olle han var då 27 år hade två barn 2 och 4 år.Jag blev jätte kär pendla i  2år
upp och ner.men jag var nog för ung för att kliva in iett förhållande med små barn
ny skild man.Tur att det tog slut kanske jag var på väg att flytta upp till Rättvik.


ja det var då det 30 år har gott sedan dess!!!
men det var iallafall kul att träffa Marianne
må gott kram kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0