snart snart

Så snart imorgon den här tiden har jag inga bröst kvar....
Hmm jag fick bröst sent var väl i års kurs nio hade Bh den minsta storleken,
så jag vet vad det vill säja att inga ha...
Nu är jag vuxen så inga dumma ungar retas väl inte längre?
Men endå vet inte om jag vill gå på badhus och simma byta om längre.
Sedan när jag ska älska första gången efter den här operationen jaha det är en massa
frågor ??Jag ska vara glad ,tacksam att jag får bli frisk igen..Men endå
Ska jag vara ärlig nu så är jag skit nervös inför allt nu!!!
Gode Gud om du finns? så snälla gör mig frisk igen mina barn är för unga att bli moderslösa.
Jag ska tänka posetivt jo jag vet men hur jäkla enkelt är det nu?
Men jag lovar och svär jag ska göra vad jag kan så jag kommer hem igen
Puss på er alla
Älskar de mina såå mycket
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0