Guld Bagge 25/1

Jo Jag tackar ja nu ska hela sveriges film elit festa härligt de är de värda...
Kan jag  väl tro det som sliter och kämpar.Grattis alla skådisar som blev nomenerade
och alla som vann!!!Jag vill med gå på en sådan fest med långkläning ióch vaar så snygg.
Jag säger Grattis till min Bc syster och vän Yvonne som har operat in till sitt nya bröst
Nyss vaknat mår bra men hon är  trött så klart.Som jag måste sova nu så trött.Hoppas
min lön kommer imorgon Chefen har tydligen inte sjukanmält mig hmm....
??sånt måste funka när man är så här sjuk
Mitt bröst eller där bröstet satt är svullet guppar lite ikväll måtte det inte behövas tömmas
det fick jag göra akut förra gången hmmm.
MÅ gott nu alla nu ska jag göra gymnastik för armhålan snöänglar isängen
kram pussar Kerstin

idag Januari 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0