godmorgon

Lördag morgon 13 minus ute brrr så kallt men men solen skiner.
Jag hade ont i såret ,armen,ryggen med igår kväll överansträngd kanske
vad vet jag.Men jag stoppa imig tabletter Dexofenoch  allvedon.
Sedan låg jag bara på soffan titta på tvn åt en massa onuttigt godis,fika bröd....

jaha ja idag är det somsagt lördag lägenheten skulle behövas städas,tvätta det gör jag nu,diska
F kanske borde fixa lite flytt kartonger.E borde städa sitt rum.
Jag mitt rum och bland papper,för vet ni när man drabbas som jag att bli så här sjuk
det blir så mycket papper från sjukhus,läkare,sjukgymnast,men men jag tar tag idet sedan
solen skiner härlig vinter dag
kram må gott alla
kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0