en sak till

En sak till Jag kan bestämma nu det är vad jag stoppar imig....om jag  vill äta nyttigt eller bara skräp.
Nej skämt  jag ska vara nyttig nästan jämt...Idag starta min dag att Erik svarade i telefon!!'
Det var till mig Maija vi prata länge.Sedan koka jag en kopp tee,sedan gröt till Erik och mig?
Gröt har vad jag vet inte Erik ätit på flera år.
´Men idag ville han ha det roligt:)
Nu har jag läst en massa andras bloggar
sedan väntar jag på posten (kändes som en perntionärs varning där)vänta på posten.!!..
men jag vill veta vad de har haft för sig med min lön!!!
mår si och så öm vid rebenet ser mina reben nu för tiden.....aldrig sett dem förut.

men men nu ska jag nog diska llite ingen diskmaaskin...:( nästa projext)
kram kram må gott ta hand om er
kerstin

Kommentarer
Postat av: kerstin

hmm var tydligen trött på fredag mårgon stavar som en kråka

2010-01-29 @ 18:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0