Tisdag kväll

Hejsan....
Så nu är det kväll.
Dagen har varit lång vi har hunnit med en del.
Jag känner mig lite trött på att vara sjuk,jag har ju drabbats 2 gr cancer
på ett år opererat mig två gånger tagit bort bägge brösten.Haft cellgifts behandlingar
under vår och sommaren klar jun 09.
Ska träffa Kuratorn i morgon ska bli skönt att prata ut med henne,jag känner mig
less på detta.Jag vill inte vara sjuk längre.
 
Det händer saker imin familj med kanske inte ska berätta det här ska fråga den det gäller.
 
Nu ska jag sova ska upp tidigt
Sov gott alla puss kerstin

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du är stark Kerstin! Tänk att du klarat dig igenom det här. En bra förebild för andra som drabbas av sjukdom.

Mamma hälsar tillbaka, såklart :) Du får hälsa Sandra, Fredrik å Erik!

Har inte kommit in på din blogg på ett par dar, så gick jag in på facebook idag å då insåg jag att jag missat att skriva lenaelisabetS med ett s på slutet alltså.

Kram

2010-02-10 @ 13:34:26
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0