Tisdag 2/2.10

Jag sov dåligt inatt :)
Vakna av att F hade fösovit sig och imin familj är ALLT mitt fel tydligen.'
Allt som berör barnen är jag skuld till.Hmm ska det vara så stog inget om det i Anna Whalgrens
Barnaboken om, min bibel när mina barn var små.Men det klart är man en gång mamma så!!!

Idag har min syster Lena ringt det gör hon sällan tråkigt att hon inte har telefon hemma bara på jobbet.
Men men hon ringer ju ibland.
Solen skiner ute tack för det lite skönare.
Tack för en vanlig dag igen
Jag ska försöka lära mig hur jag ska fixa fina bilder hit på min blogg.

Jag har idag bestämt mig för att ta det lugnt med bullar och godis jag äter nyttigt på morgon sedan
fuskar jag äter onytigt kaffe bröd,godis och mera godis det är inte så bra för en som jojo går upp ivikt.
Nu är jag nere på en bra vikt för mig paus stanna där nu då!

kram Gå försiktigt halka inte
kerstin

ps jag ska fika med min jobbar kompis Else ieftermiddag där blir det väl en bulle igan!!!!
jag skulle vara glad för någon lite kråka när i har läst min blogg kritik är bra/pussjaha då fyller jag (50) år vilken jäkla ålder...hmmm men skoj var festen ialla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0