Söndg eftermiddag

Idag är det en söndag en sportlovsdag Känns som jag är i Fjällen när jag var ute.Tog en promenad
en lång promenad.Handla mat och en Bingolott spelar jätte sällan men idag kände jag för det.
Kan jag väl unna mig nu.Har iallafall tvättat,bädat,handlat och plocka lite till imitt sovrum.'
jag vill ha det bordet såg det i Italienhmm undrar om man kan köpa dem i sverige?någon som vet?
jag såg dem i Italien...jag vill ha ett på ballkongen.
Något tråkigt jag måste nog åka in i morgon på sös och tömma bröstet på såvätska stort som en tenisboll nu.
Tråkigt!!!Men men jag kanske kan få gratis Lunch på jobbet.
kram kram ska fixa irummet nuTänk vad man längtar efter värmen nu;)kram kram kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0