Söndag kväll

Söndag kväll känner mig lite ensam idag.
Jag känner mig sur,trött,ensam,svag och sjuk'
ont i huvudet och trött.
Trött på att vara sjuk Trött på att vänta på beskedet nu
trött på att vänta på pengarna från sjukkassan.
Ja ja nu har jag klagat med trött på det med..
Fy katten att det ska vara så här!!

Bara läst,sovit och diskat, lagat mat,och tvättat med.
så lite har jag väl haft för mig.
smsat med en gammal killkompis med
han hör av sig ibland det kan man ju bli glad för.
Finns en del mera jag borde vara glad för men trött på att tjata om det med.
Idag ska jag väl inte blogga jag är för trött fört det.
kram på er alla
ska titta på tvn nu om det är någe bra där! TRÖTT.Kerstin fru sur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0