söndag kväll ! årsedan resan starta Behandlingen

ÅÅ jag glömde prata om kärleken   Tittade på ett nytt avsnit av Glaumor  vet ni jag grät av lycka på det programet idag hmm??söndag den 28/2.10


                         Nu är den här dagen över Idag för ett år sedan fick jag min första cellgiftsbehandling.
                         Jag känner mig lite berörd av det idag.Imorgon är det min födelsedag Jag hade precis 
                          startat min resa då,förra året .Känns som en sämre repris mina två sista jular och födelsedagar

Nu ett år efter har jag startat den här resan med tabletter en behandling som ska vara i 5 år.
Herre gud om jag lever tilldes är jag 57 år hjälp då är jag ju gammal
.Min son sa idag att kvinnor ör 50 år är gamla tanter Hmmm så nu vet jag det Tack tack F .
Jag fick idag en massa spa saker,cremer mot rynker runt ögonen,blommor kort en utmaning att åka tjej wasan
nästa år hmm?det tror jag väl ändå inte va?Maija som är idag 65 år ville utmana mig.skulle vara skoj men jag har ju inte åkt skidor på flera år..Jätte fin Ylríka Hydman burk med choklad i (ej öppnat den).samt andra små saker.kul Tack för idag nu släcker jag ska sova tidigt:Imorgon börjar jag jobba igen 10-14!
Ska bli så skojigt'
puss kerstinden här bilden är så fin


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Inte gamla tanter, över 30 - kvinna över 50 tant över 70 GAMMAL tant:).. Det är inget fel med att vara en tant så länge man inte lägger till sur/gnäll/bitter osv före:)



GRATTIS MORSAN!

2010-03-01 @ 00:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0