Onsdag

sov bra men vakna av att Erik starta igång branvarnaren,han steker ägg på natten..j´hmmm!!

Sedan kl 0830 plinga det på dörren då kom min andre son hem för att fika med mamma...Nej inte riktigt va?

Jag är jätte nervös har hjärt klappning..'Men men nu får vi väl se och höra idag '
Härligt att ha Yvonne med mig som har med drabbats av samma som mig.'
Hon är så saklig liksom bra tjej.Tänk att även om man nyss har träffat en vän kan hon/han bli en riktig VÄN!
Skönt med riktiga vänner.

Jag ska åka in lite tidigare idag till sös,lämna tillbaka en bok; I taket lyser stjärnorna.Bra ungdoms bok.
Sen ska jag tända ett ljus i kappelet som de har på sös ett ljus för mig,min moster som begravs idag,
min mamma och pappa Ja alla som jag känner som har dött.Samt ett ljus för alla kvinnor på
Bröstcancer mail  listan som kämpar på.kram kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0