onsdag kväll 24/2 10

Sa jag att Ia min syster har vaknat opererad och klar,vet ej än hur hon mår.
Hela hennes familj är där uppe nu.
Det är bra det.

Så! vet ni ingen semla vart det idag bara popcorn.
Jag borde inte äta godis alla 7dagar iveckan'.Jag har varit så bra på att äta frukt. ''
Gott ner nästan 6kg sedan i september 09
De vill jag hålla bra vikt nu 60 kg..Men jag är iallafall glad att jag är frisk nu
 Nu ska jag titta på Anja när hon ska åka sitt andra åk Heja  ANJA
Hon är en sådan kämpe hon med.
Kämpa på alla som jag känner som läser min blogg ni vet vilka ni är Kämpa!!
Besegra, vägra förlora, Kämpa!!

kram kram sov gott alla dröm något gulligt puss Kerstinden här bilden är så fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0