Måndag

Idag ringer min eger Försäkringskille Jesper och talar om att jag måste komma in  med ett papper till
innan jag kan få några pengar...hm väntar ju på lön från den 28/12 ?Ja sa han om den där ansökan kommer in imorgon kan jag räkna ut bellopet så kanske du har det till på fredag..!!Kanske sa jag jag måste ha det då..

Man måste vara frisk för att vara sjuk så är det.

Så klago veckan! nej nej nu ska jag minst tänka en possitiv tanke om dagen det är bra för hälsan.

1/ Solen skiner idag.
2/Erik har varit ute redan på sin promenad.
´3/ ´F kom iväg imorse (tror jag i tid)
4/...Vi ska göra ett ärende E och jag i Högdalen
5/ då kommer brevet till kassan iväg idag jippi

så det var några bra tankar
Jag har läst ut min bok Jätte bra Min Vänninas dotter heter den kan rekomenderas.

puss ska ut en sväng nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0