Hemma

Vi Sandra och jag fick en underbar eftermiddag,hon hade klippt sig jätte fin är hon :)
Fast det är hon ju jämt.Men det måste vara skönare för henne nu när det är kort.
Nu när hon bara kan sova på rygg..
Jag fick god lunch.kaffe och en massa GODIS!!!!

Och vet ni Inga pengar har jag fått idag heller...hmm???
min handläggare är inte ikänst idag !!!
Jag hoppas på imorgon då!

Träffa Fredrik med som hastigast körde honom och kuddar samt lakan hem till söder.

Nu ska jag slappa isoffan med mysbyxor på..titta på Glamor

jag och sandra titta på gamla foton hemma hos henne Vilka olika stilar jag har  haft igenom åren
skoj med bilder
kram kram hörs igen KerstinSandra med långt hår nyåret 09/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0