Hejsan 2010.02.25 Lön dag härligt

Godmorgon?
Här är det en tyst sådan Erik sover....
Jag kollar mail,ser att jag slog mitt personliga rekord här på min Blogg igår
med besök..Grattis till mig Hurra hurra!!

Jag vet inte jag kommer nog inte kunna försörja mig på att blogga...inte meningen heller
jag är ju Förskollärare ska jobba med barn..

Idag ska här städas...
Kanske hälsa på min syster på södertälje sjukhus..vet ej vart de ligger men jag får väl fråga.
Ska smsa min store son F och fråga om han vill följa med efter sin skola.
Ska höra först om hon ska hem idag då åker jag inte onödigt.
Handla ska jag göra med.

Igår ringde en bröstvän mera än så är hon .  Hon vill inte umgås mera med cancersjukan..?
Hon ville gå vidare umgås med bara mig och en till som hon känner som har haft cancer
sa att hon ville fokusera på att bli frisk.
kanske något som jag borde med tänka på tänker jag.

Jag ska ju börja jobba på måndag då är det ju med friska människor jag omger mig med det är ju bra det.'
men jag vill fortsätta vara aktiv på BC maillistan där har vi en sådan bra kontakt mailar varanda när vi har det svårt även när vi har glädje stunder med.
Nå nu ska jag väl börja min dag ;Jag har ätit min grött och druckit mitt kaffe så sätt igång nu Kerstin!!!kram ha en underbardaghmm det är kärlek det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0