hej måndag 1/210

Hej vakna kl 0930
Då hade en kompis till mig smsat (jag har nu mera på ljudlöst),hon ville att jag ringde på en gång
Viktigt!!Jag blir lite nervös när man skriver så..så jag ringde de var jätte viktigt något jag inte skriver om här än.

Men men Jag fixa frukost som jämt består av grött Havregryn,linfrön och rivet äpple,sedan kaffe..hmm gott
Idag ska jag fixa med Erik saker + lita av mitt har ringt återbud på något som en försäljare lura på mig
innan jag blev operad.

Det är ganska varmt ute 4 minus,kanske ska ta med E på en sväng till Högdalen
eller han måste med dit ska ju fixa hans Nordea.


Jag har fått igen en massa sårvätska imitt bröst,måste väl ringa om det med så jag får komma in och tömma det.
Men som ni förstår så drar jag mig för det..lite feg där.
sover dåligt om natten har svårt att somna måste ta insomningstablet,men sedan sover jag som en dununge
länge med på morgon härligt.
Idag har Fam andersson kommit hem Då åker fam Englund/Larsson till Tailand härligt för dem.

En Moster till mig har dött i karlskrona nu har jag ingen Moster kvar ilivet.Är Moster själv bara.
Min älsta syster ska åka ner på begravningen jag gör det inte.

Hoppas ni alla får en bra måndag kram må gott så länge
Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0