hej

Hej
Godmorgon idag är det bara 11 minus det snöar inget nu här utan för.´sovit ganska bra
vakna med en liten huvudvärk men inte så farligt.
Prata med min syster igår hon var så hungrig hon har bara dropp.
Men idag blir det väl opertion sedan får hon äta? Tur för  Ia gillar mat.och kaffebröd.

Igår gjorde jag en test om min blogg..den skulle se om mina texter var lättlästa,
och det är de!! Hmm kul för er som läser min sida !
Bra det jag föröker inte svära den här resan Förra året då jag drabbades av cancer svår jag hella tiden
kalla cancer för den objudna gästen osv det är den nu med Objuden gäst!!

Idag som sagt ska Erik och Jag till Farsta vi ska försöka ta oss dit med bilen....hmm ja jag hoppas det funkar.



Får väl se om det ska festat på  en Semla idag
må gott ta det försiktigt !Hoppas Ia mår bra och alla andra jag känner/Kram pussar Kerstinhärligt gott  saknar vill ha NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0