Hej

Onsdag nu får jag skriva 10.02.10
Rätt kul att skriva de siffrorna prova!'
Idag ska jag till kuratorn på st Görans
trevligt och de känns bra att prata av sig med henne,hon kan sin sak.
Sedan ska jag till jobbet känns som jag behöver träffa dem jobbarkompisar och barnen
Få kärlek barn är så bra på det att ge kärlek.
Jag känner mig pank idag fattar inte att det ska behöva ta sådan lång tid att få min ersättning från
sjukkassan.
Men nu hur var det en possitiv tanke om dagen?
Inga negativa tankar....
En tanke är att jag sov bra inatt utan tablett.
kanske blir det sol'
Får åka till mitt jobb träffa h'rliga friska ungar

Så fick ihop en del bra tankar idag med hörs senare
ta det lugnt idag akta istapparna
puss ses sköt om er
kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0