Handlat

Erik och jag tog bilen til Högdalen handla
kaffe,mat,mjölk,frukt,godis,kaffe bröd till min födelsedag.
(sigg till Erik de betalar han själv nu)Härligt att han har inkomst
Tanka har vi med gjort så nu kan vi åka och hälsa på någon.En annadag.

Så nu är snart jag pank igen men nu finns det mat och bensin hemma och i bilen.
 ska dricka kaffe nu ska bli så gott
hmm jag har nu tagit in min andra kaffe kopp för idag hmmm;)

Jag märker att jag inte tänker på mitt besked idag så mycket. Hoppas det är ett bra besked
jag får imorgon.
Jag vill vara frisk nu 

kram på er tar min kopp nu ska chatta lite med en ny bekantskap (LER)
berättar kanske nera senare HEJ DÅ Ta hand om er /Kerstin


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0