ha,ha

Jag fick med mig Erik till snusk Ica som inte är någon Ica utan Handlaren tror jag den heter.Jag har sett att de har haft en liten Mus där inne därför kallar jag den snusk Ica.. Men mjölk,kaffe och  godis kan man väl handla där.?
Skulle väl inte köpa färskvaror,eller frukt och grönt där.
Ikväll har jag ont mera ont än förut lite orolig faktiskt.ska ta värktabletter nu.
Idag ringde de från sjukkassan jag ska få en handläggare??jag kan väl inte äta en handlägare Hmm?kanske han heter
Jesper!

Nu så ringde Viktor Bilen är fixad tack tack du är bäst Viktor'
Nu ska den gå igenom,fåå ett ok.

Jag ska sova tidigt ikväll ska upp tidigt åka till sös och få ordning på min sårvätska

Sedan ska jag åka och kramas på förskolan härligt få lite kärlek
hälsa på jobbar kompisarna. 
sov gott nu puss
var rädda om varandra gå försiktigt
puss kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0