godnatt

NU måste jag släcka och stänga av datorn
för idag.hoppas nu att jag kan sova 'Erik svarar inte i telefon.Så han ska väl inte hem då
Hmm känns konstigt första gången på jätte länge jag är ensam hemma  i så många timmar(7)

Jag ska försöka sova en stund ska inte tänka så mycket på svaret imorgon hos onkelogen.
Jag har fått höra idag att det är grattis för mig om jag nu får tabletter Hoppas på det nu då.
Kl 13 ska jag vara där hmm lite skraj är jag allt.
Tror att jag alltid kommer vara det när det gäller sös.

Sedan efter det ska jag till förskolan om jag orkar och kramas lite med barn,personal och föräldrar'Titta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram

tack för idag nu så till bokens värd Aldrig Fuck upp stämmer ju på mig med hmm....
Ja sov gott dröm sött
Kerstin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0