godmorgon!100211


Hejsan
Härliga Torsdag Jag vakna nu haft en mardröm på morgonen.
sov bra inatt ialla fall!
Det är bra att sova bra när men bär på en sjukdom säjs att man läker bättre.
Jag ska skriva upp det bästa tankarna som jag har nu.
E är piggare svarade itelefon igår Härligt!
F verkar glad för att flytta hemmifrån nu ett tag.Jag ska köra bilen idag med lite saker till honom.
Sandra Jag är glad för att hon fick ta sina stygn igår kanske får jag träffa henne idag på söder.
Solen skiner härligt det är bra.
Då ser jag vart jag behöver damma det är med bra (eller?).
Jag hoppas mina pengar kom in idag på kontot ska se efter pengarna från sjukkassan.
De vore bra
kram på er alla igår hade jag besöks rekord på min blogg ´tack för det 'Kerstin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0