Glad

Jag är glad endå på någe vis för min sjukdom.
Låter säkert knäppt men jag har fått lära mig så mycke om mäniskor
under den här resan så.
Samt fått nya vänner som betyden en massa för mig.Idag nu ringer Yvonne en ny kompis
En stark kvinna som jag hon har med drabbats av BC två gånger
Hon självklart ställer frågan ska du åka in ensam till sös på onsdag den 17/2 Vill du att jag följer med
Fråga hon direkt!Ja tack sa jag det vill jag  gärna Jag blev så glad Tack Yvonne.

Nu ska jag se på Glamor får man inge kärlek får man titta på film Romantiskt härligt 

Sedan in till söder igen hmm hämta F Taxi idag 
kram kram må gott jag är hungrig
Kerstinhmm det är kärlek det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0