Lördag kväll vi har haft en trevlig slager kväll,kaffe,kakor,godis chips och dipp.
Bra låter som gick vidare kul och följa detta nu hela feb och mars.
Program ledarna var bra
En bra lördag kväll med Sandra och ex svärmor.
jaha nu ska jag lägga mig och läsa började som sagt var på en ny bok igår som jag har fått
av Helena som är en av mina bästa vänner
Den boken heter; Min bästa väns dotter.
Handlar om en cancer sjuk mamma som dör och hon har en liten dotter som hennes bästa vän ska adoptera
osv....Hoppas på lite kärlek med.'
jag har ju läst en massa bra böcker nu sedan jag blev sjuk igen.
Ett av mina intressen är ju att läsa 
Det är ju ett av mina intressen jag kan göra de andra så som att dansa,åka skidor,simma,
springa lite det får väl väntas med.
Ha nu en skön natt det ska jag ha ska läsa tills jag bara somnar
sover inte på några sömnpiller längre
ska se om jag inte behöver det någe mera
puss godnatt 
sköt om er
kerstin 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh den boken läste jag med för ett tag sen, jag ÄLSKADE den!

2010-02-10 @ 13:41:32
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0