6 års kalas

Hipp hurra för Jennifer idag hon ska ha 6 års kalas KUL härligt
Jag får äte gott fika bröd idag med party för en godis råtta som jag
då:)

Hela familj och släkten kommer nästan.Inte Sandra och Herdi det ska ha hjärt dagen ensamna
kan de behöva:) 
Jag Fredrik hoppas på Erik tveksamt han sov illa inatt
han försöker dessutom vara rök fri.
Härligt om han klarar det den här gången.Men vi andra kommer
min stora syster Ia och hennes man Sture.
Stina och Uffe sopfie.
Fam Sören R,de är minst 4a
sedan vet jag inga flera men det brukar vara huset fullt
Jag gillar ju kalas med mycke folk...
Så då är dena dagen igång
Jag har ätit min grött,med allt där till samt en balja kaffe
nyttigt på morgonen.
kram på er jag berättar mera sedan då efter all prinses tårta...mmm

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas han klarar av att låta bli rökningen å att kalaset blir trevligt:)

Jag kommer inte ihåg om jag skrev det men hälsa sandra, herdi, fredrik å erik.

kram

2010-02-14 @ 12:28:48
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0